Verhuren aan Home of Orange

Als u ons opdracht geeft om het gehele verhuurproces te regelen, dan nemen wij u al het werk omtrent de verhuurbemiddeling uit handen. Na de sleuteloverdracht onderhoudt u zelf de contacten met de huurder.

U kunt er daarnaast ook voor kiezen om Home of Orange uw woning(en) te laten beheren. Wij nemen u dan ook het meeste werk ná de bemiddeling uit handen, zoals het innen van de huur, de jaarlijkse huurverhoging, klachtafhandeling, reparaties en klein onderhoud.

Maar steeds meer woningeigenaren kiezen ervoor om hun woning aan Home of Orange te verhuren. Home of Orange wordt daarmee uw huurder en betaalt u maandelijks een nette huurprijs. U heeft geen risico op leegstand, u hoeft geen fee te betalen wanneer er een huurder mutatie plaatsvindt en u hoeft niet achter huur aan of klachten op te lossen. Zodat u echt volledig ontzorgd bent!

Hoe werkt verhuren aan Home of Orange?

  • U biedt uw woning aan bij Home of Orange;
  • Wij komen ter plekke bij u langs om de woning te bekijken;
  • Wij bepalen of de woning goed verhuurbaar is, voldoende punten heeft om in de vrije sector te verhuren en wat de staat van de woning is;
  • Indien wij de woning van u willen huren bieden wij u een nette huurprijs, waarbij u tevens een jaarlijkse huurprijsverhoging van 2% ontvangt;
  • Indien u akkoord gaat met ons aanbod maken we onderling een huurovereenkomst op voor
  • minimaal 3 jaar, startend vanaf het moment dat we de 1 e huurder hebben gevonden;
  • Indien nodig zullen wij de woning meubileren en eventueel verbeteringen aanbrengen;
  • Wij betalen de huur keurig elke 1 e dag van de nieuwe maand aan u;
  • Wij zijn uw huurder, dus u heeft geen risico op leegstand. Dat risico is voor ons;
  • Wij zijn uw huurder, dus bij een huurdermutatie regelen wij een nieuwe huurder maar hoeft u ons geen fee te betalen;
  • Wij voeren het financiële en technische beheer over de woning. U hoeft dus nooit achter huur aan, klachten op te lossen of reparaties uit te voeren. Bij reparaties die voor uw rekening komen, bijv. een kapotte cv-ketel, nemen wij altijd eerst contact met u op alvorens een reparateur opdracht te geven. Na goedkeuring door u van de reparatie betalen wij de reparateur en verrekenen die met u met de volgende huurbetaling;
  • Wij verhuren uw woning alleen voor langere termijn aan gescreende en betrouwbare huurders en gegarandeerd niet via platforms als AirBnB aan toeristen;
  • Wij zorgen er gedurende onze overeenkomst voor dat uw woning in goede staat blijft.

Wilt u uw woning(en) aan Home of Orange verhuren en langdurig gegarandeerd huurinkomsten krijgen zonder enige rompslomp? Vul uw gegevens in. Dan nemen wij binnen 1 werkdag contact met u op.

Vul onderstaand uw gegevens in.

Wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.

Uw bericht is naar ons verzonden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Er is iets mis gegaan met het versturen van het formulier.
Controleer of u alle velden (goed) heeft ingevoerd en probeer het nog een keer.